22 May 2014

Wear it all the time.





Yasmin Sewell sobre sua relação com bolsas e ‘peças-investimentos’.

 ‘Eu não sou o tipo de pessoa que compra um bolsa nova a cada estação. Não sou o tipo de garota que gosta de ‘it bags’. Sou do tipo de pessoa que, a cada ano, se apaixona por algo que quero ter pelo resto da minha vida e passar adiante pros meus filhos. [...] Quando eu compro algo assim, eu uso o tempo todo’.

Não poderia concordar mais. Essa é exatamente a minha relação com minhas bolsas e outros investimentos sartoriais. Qual a sua?

Confira a historia completa em http://www.thecoveteur.com/yasmin-sewell/


***

Yasmin Sewell on her relationship with bags and investment pieces.

“I’m not the kind of person that buys a new bag every season. I’m not really an 'It Bag' kind of girl. I’m the kind of person who every few years will fall in love with something that I want to have for the rest of my life and hand down to my children. […] When I buy something like this, I wear it all the time.”

Couldn’t agree more. This is exactly my type of relationship with my investment pieces. How about you, how’s yours?





Image source: http://www.thecoveteur.com/wp-content/uploads/2013/01/Louis_Vuitton_Yasmin-001_1.jpg

No comments:

Post a Comment